11 Julai 2008

JaWaB JgN X JaWaB..EhEh..


1...ali keluar dengan bapak dia nak pergi tesco extra.....naik kereta lah....dalam perjalanan nak pergi tu tiba-tiba mereka terlibat dalam kemalangan......orang ramai yang prihatin lagi bertanggungjawab yang ada kat situ menghantar mereka ke hospital.....tapi bila sampai di hospital doktor yang bertanggungjawab merawat ali tu berkata..."eh saya tak boleh rawat dia sebab dia anak saya...."soalannya...jeng...jeng...jeng...siapa dokter tu sebenarnya....?

2...aizat anak pak karim....aizat ada 8 orang adik beradik....abu...hassan...jamilah...adibah....laila.....majnun.....saleh.....siapa lagi seorang anak pak karim...?jeng..jeng...jeng....jawab lah...

3...azmil anak tunggal....sedang dia jalan-jalan kat pekan tiba2dia nampak seorang budak perempuan....azmil cakap..."bapak budak perempuan tu anak bapak saya...."soalannya...siapa bapak budak perempuan tu...?

4...ada sesetengah bulan ada 30 hari....ada sesetengah lagi 31 hari....berapa bulan ada 28 hari....?bagi tau name bulan sekali ek...

5...ada satu bilik ni....ada dua pasang bapak dan anak.....tapi sebenarnya dalam bilik tu ada 3 orang saja....bagaimana boleh jadi macam ni...?

Tiada ulasan:

kAsIh sAyAnG

kAsIh sAyAnG

mUtIaRa kAtA

Hiduplah Sesuka hatimu,Sesungguhnya kamu pasti mati.Cintai siapa saja yang kamu senangi,Sesungguhnya kamu pasti akan berpisah dengannya, Lakukan apa saja yang kamu kehendaki,Sesungguhnya kamu akan memperoleh balasannya....

BaKaL DisAtUKaN 17 OGOS 2008

BaKaL DisAtUKaN 17 OGOS 2008

BuS Yg sLaLu bAwA aKu mAkAn aNgIn..AbG DiN yG DrIve!!

BuS Yg sLaLu bAwA aKu mAkAn aNgIn..AbG DiN yG DrIve!!