05 Julai 2008

17 OGOS 2008



Menjelang tarikh keramat ni nti maka akan berakhirlah zaman bujangku..

Hehe.. x sgka betul jodohku seawal ini..maklumla.. 22 tahun.. sepatutnya time ni aku sambung blajar lg ker..enjoy dulu ker..tp Tuhan lebih kenal siapa diriku!! Dia Maha mengetahui apa yg terbaik utk hambanya..

Alhamdulillah.. Tuhan telah menemukan aku pada seorg lelaki yg baik..

Mazrul Haffeze..nama yg akan sentiasa tersemat di hatiku sepanjang hayat..

Akan ku abadikan diri kepadanya dgn menjadi isteri yg solehah..I'Allah..

Aku yakin dia dapat aku jadikan sandaran utk menumpang kasih & membimbingku ke jalan yg Di redhai Allah

Dia..ku harapa dapat menjadi suami yg soleh serta bapa yg baik kepada anak2ku nanti

..Amin..

Berkatilah hidup kami Ya Allah..

Sesungguhnya hidup matiku hanya keranamu Ya Allah..

Tiada ulasan:

kAsIh sAyAnG

kAsIh sAyAnG

mUtIaRa kAtA

Hiduplah Sesuka hatimu,Sesungguhnya kamu pasti mati.Cintai siapa saja yang kamu senangi,Sesungguhnya kamu pasti akan berpisah dengannya, Lakukan apa saja yang kamu kehendaki,Sesungguhnya kamu akan memperoleh balasannya....

BaKaL DisAtUKaN 17 OGOS 2008

BaKaL DisAtUKaN 17 OGOS 2008

BuS Yg sLaLu bAwA aKu mAkAn aNgIn..AbG DiN yG DrIve!!

BuS Yg sLaLu bAwA aKu mAkAn aNgIn..AbG DiN yG DrIve!!