05 Julai 2008

iNcIdEnt 29 MaRcH 2008



Kejadian ni berlaku time aku first balik kg pas dpt keje kat sg way..

Pagi tu pihak lelaki datang..family abg ..

Jumpa parents tetapkan tarikh kawin..ni la yg dikatakan darah manis agaknya!! ehehe..

Malam tu pas beli tiket nk balik KL..aku antar kakak balik umah..

Ntah camana malang x berbau..x nampak lubang..malam la katakan..

Buka jer mata...senyap..

Baik punya terap atas jalan..
Abis dented my face!!

redha je lar..Tp pe2 pun aku bersyukur sgt2 sbb masih di beri kesempatan utk melihat bumi Tuhan yg Maha Luas ni.. Alhamdulillah..Syukur Ya Allah..

Sesungguhnya tidakla Tuhan melakukan sesuatu yg sia-sia melainkan tersembunyi hikmah di sebaliknya..

Tiada ulasan:

kAsIh sAyAnG

kAsIh sAyAnG

mUtIaRa kAtA

Hiduplah Sesuka hatimu,Sesungguhnya kamu pasti mati.Cintai siapa saja yang kamu senangi,Sesungguhnya kamu pasti akan berpisah dengannya, Lakukan apa saja yang kamu kehendaki,Sesungguhnya kamu akan memperoleh balasannya....

BaKaL DisAtUKaN 17 OGOS 2008

BaKaL DisAtUKaN 17 OGOS 2008

BuS Yg sLaLu bAwA aKu mAkAn aNgIn..AbG DiN yG DrIve!!

BuS Yg sLaLu bAwA aKu mAkAn aNgIn..AbG DiN yG DrIve!!