02 Ogos 2008

Aku makin tertekan!!


Sejak kebelakangan ni aku makin tertekan dgn kerja!! lot byk masuk.. eng plak baru2.. aku plak process tech normal. A pe2 semua cari aku!! kadang2 tu tension juga, mcm dah xde org kain agaknya.. pernah ada satu tahap tu aku langsung xbleh tgk no2 lot tu.. pening smpai nak termuntah!! ni la agaknya salah satu sindrom2 tekanan perasaan!!

Sejak cysaw xde aku macam dah xde mood nk keje.. sebelum ni diala yg backup aku klu ada sesuatu masalah... dia faham sgt dengan aku.. masa hari last dia blanja kitorg makan kat kfc giant kelana jaya.. entah mengapa hatiku sedih sgt2.. tp tahan je la.. malu siott nti org nampak aku nangis!! JS Pang.. pengganti cysaw.. mula2 bekerja dengan dia aku slalu anggap dia tu xbleh di harap! tp bila tiap2 hari bekerja dengan dia rasa sayangla plak..kesian pun ada.. ye lar dia tu baik sgt..klu org marah ke apa dia senyum aje.. dia sebenarnya baik .. perangai dia yg keanakan tu buat aku senang bekerja dgn dia..biarla org kata dia tu lurus ke apa aku x kesah.. yg penting sekarang dia lah cikgu english aku!! tiap2 hari aku paksa dia ajar aku.. klu dia xde rs boring.. xtau nk buli sape..tp memangla aku menympah bila dia buat muka blurr.. sakit jiwa aku neh!!

ape2 pun keje mesti ikhlas!!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salam..wah..dah dkt ain nak langsungnye...apa-apapun semoga selamat dan semuanya berjalan dgn lancar.Insya Allah..

siticomel

kAsIh sAyAnG

kAsIh sAyAnG

mUtIaRa kAtA

Hiduplah Sesuka hatimu,Sesungguhnya kamu pasti mati.Cintai siapa saja yang kamu senangi,Sesungguhnya kamu pasti akan berpisah dengannya, Lakukan apa saja yang kamu kehendaki,Sesungguhnya kamu akan memperoleh balasannya....

BaKaL DisAtUKaN 17 OGOS 2008

BaKaL DisAtUKaN 17 OGOS 2008

BuS Yg sLaLu bAwA aKu mAkAn aNgIn..AbG DiN yG DrIve!!

BuS Yg sLaLu bAwA aKu mAkAn aNgIn..AbG DiN yG DrIve!!