05 September 2008

Doaku...


Ya Allah..jadikanlah hatiku ini hati yang baik..yang sejuk..hati yang tenang dan menyenangkan..berikanlah aku ilmu yang baik2 serta perkataan yang berhikmah.
Ya Allah..jatuhkalan pada hatiku ini..perasaan2 yang ingin menyayangi semua golongan makhlukmu..janganlah jadikan hati2ku ini..hati yang penuh prasangka dan mazmumah..kerana ia menjadi hijab penghalang kepada rezekiku..Ya Allah..jadikanlah kawan2ku..juga ahli keluarga ku..teman dalam perjuanganku..berbakti dengan makhluk2mu..jadikanlah aku ini contoh2 yang baik2..sekurang2nya pada ahli keluarga ku..aku mohon Ya Allah..kiranya engkau datang bermaksud untuk menguji,jadikanlah ujian itu sebagai penyubur kasih sayang dan penyemai ukhwah.. jganlah jadikan ia sebagai penghalang kepada niat2ku yang baik2..moga2 engkau bantu aku selalu..Ya Allah,datangnya bulan rahmat dan berkat ini,jadikanlah diriku hambamu yang melaksanakan kehendak2mu..agar ia selari dengan cita2ku..Ya Allah..jadikanlah aku ini orang yang bersyukur pada kekurangan..dan orang yang insaf pada kelebihan,agar segalanya aku kembalikan kepada empunya yang satu..bantulah aku selalu,bantulah aku selalu,bantulah aku selalu..aku lemah..aku lalai..aku tiada mampu tanpa dirimu...moga2 engkau masih beri aku peluang untuk melakukan apa yang perlu aku lakukan selaku hamba kepadamu..wahai tuhanku..inilah doa kami semua..amin ya rabbal alamin

Tiada ulasan:

kAsIh sAyAnG

kAsIh sAyAnG

mUtIaRa kAtA

Hiduplah Sesuka hatimu,Sesungguhnya kamu pasti mati.Cintai siapa saja yang kamu senangi,Sesungguhnya kamu pasti akan berpisah dengannya, Lakukan apa saja yang kamu kehendaki,Sesungguhnya kamu akan memperoleh balasannya....

BaKaL DisAtUKaN 17 OGOS 2008

BaKaL DisAtUKaN 17 OGOS 2008

BuS Yg sLaLu bAwA aKu mAkAn aNgIn..AbG DiN yG DrIve!!

BuS Yg sLaLu bAwA aKu mAkAn aNgIn..AbG DiN yG DrIve!!