05 September 2008

Sampai bila harus berjauhan dg abgku sayang..



Saban hari aku rindukan abg.. sbagai pasangan suami isteri yg tinggal berjauhan.. aku tahu.. aku perlu tabah menghadapinya.. aku.. di antara wanita yg terpaksa mghadapi dugaan ini. bukan sengaja utk aku meninggalkan abg nun jauh di sana.. tp demi kerjaya dan mencari rezeki..aku redha.. kdg2 aku terkilan sbb x dpt memberikan perhatian sepenuhnya pada abg.. hanya dihujung mggu sahaja aku dapat menjalankan tugas sbg seorg isteri..kdg2 aku kasihan bila mengenangkan abg yg bersendirian dirumah.. makan minumnya.. ahhh...semua tu hanya membuatkan aku menitiskan air mata!! tp aku harus membantu abg utk meringankan bebannya dalam membina sebuah keluarga..aku juga masih mempunyai keluarga di kampung.. perbelanjaan setiap bulan mesti ku hulurkan utk memenuhi keperluan merueka terutamanya padap mak & bapak.. adiuk2ku masih bersekolahl & aku tahu.. betapa susahnya mereka semua.. wlupun aku juga tidak dapat banyak membantu.. tp sekurg2nya aku puas... semuanya aku perolehi dgn hasil kerjaku sendiri tanpa bergantung pd org lain melainkan hanya kepada Allah semata-mata... aku pasrah Ya Allah..

Tiada ulasan:

kAsIh sAyAnG

kAsIh sAyAnG

mUtIaRa kAtA

Hiduplah Sesuka hatimu,Sesungguhnya kamu pasti mati.Cintai siapa saja yang kamu senangi,Sesungguhnya kamu pasti akan berpisah dengannya, Lakukan apa saja yang kamu kehendaki,Sesungguhnya kamu akan memperoleh balasannya....

BaKaL DisAtUKaN 17 OGOS 2008

BaKaL DisAtUKaN 17 OGOS 2008

BuS Yg sLaLu bAwA aKu mAkAn aNgIn..AbG DiN yG DrIve!!

BuS Yg sLaLu bAwA aKu mAkAn aNgIn..AbG DiN yG DrIve!!