05 September 2008

Aku benci melihat kezaliman manusia!! kenapa mereka begitu zalim???




aku...yg bernama ain..


benci pada setiap kezaliman sesama manusia...


wlupun org yg di zalimi juga org yg zalim..


mmg aku tak berdaya utk melihat semua itu..


aku lemah Ya Allah.. jiwaku terlalu merintih..


mudah sahaja air mataku berlinangan apabila melihat kesusahan mereka..


lebih2 lagi apabila melihat mereka di aniaya sebegitu rupa..




aku.. yg bernama ain..


teringin sekali utk membantu sesama manusia di dalam kesusahan..


tp aku juga tidak termampu Ya Allah..


apa yg aku punyai terbatas utk semua itu.


hanya mencukupi utk diriku sendiri sahaja..


tidak ada apa yg aku miliki melainkan semuanya milikNYA jua..


Bantulah mereka Ya Allah..


Kasihanilah mereka Ya Allah..


Ampunilah dosa2 mereka Ya Allah..


Amin..Amin.. Ya Rabb..




Tiada ulasan:

kAsIh sAyAnG

kAsIh sAyAnG

mUtIaRa kAtA

Hiduplah Sesuka hatimu,Sesungguhnya kamu pasti mati.Cintai siapa saja yang kamu senangi,Sesungguhnya kamu pasti akan berpisah dengannya, Lakukan apa saja yang kamu kehendaki,Sesungguhnya kamu akan memperoleh balasannya....

BaKaL DisAtUKaN 17 OGOS 2008

BaKaL DisAtUKaN 17 OGOS 2008

BuS Yg sLaLu bAwA aKu mAkAn aNgIn..AbG DiN yG DrIve!!

BuS Yg sLaLu bAwA aKu mAkAn aNgIn..AbG DiN yG DrIve!!